Yemin yahoo

Turkishmusic.org'daki efsane sezen aksu tartışması part 2

2020.04.21 20:08 VirreyDeColombia Turkishmusic.org'daki efsane sezen aksu tartışması part 2

By Ali on Monday, November 13, 2000 - 06:39 pm:Hulusi n'aber senin anani avradini sulaleni ecdadini gotten sikerim orospu
cocugu malak gibi emziririm attiririm agzina verir kulaklarini
oynatirim gotten sikerkene bagirttiririm essogluessek ibnenin pici kevasenin
dolu yarrak kafali gotoglani nereye tasindiniz seni sike sike yarragimda kil
bitti hala akillanamadin okuz hayvanoglu sipa insan tasindik diye bir haber
verir lan siktir deget ulan it amina amcigina ayri ayri dudukledigimin
emmeli gommeli bastigimin cocugu aptal zekeriyakoye mi tasindiniz sapsal
makafa fahise akrabasi beyinsiz pezevenk evladi senin anani avradini
sulaleni ecdadini gotten sikerim orospu cocugu olm altinda araba da yok
artik seni iyiden iyiye goremeyecegiz malak gibi emziririm attiririm agzina
verir kulaklarini oynatirim gotten sikerkene bagirttiririm essogluessek
ibnenin pici kevasenin dolu olmasa tasindigindan bile haberdar
olmayacagiz yani yarrak kafali gotoglani seni sike sike yarragimda kil bitti
hala akillanamadin okuz hayvanoglu sipa siktir deget ulan it amina amcigina
ayri ayri dudukledigimin emmeli gommeli bastigimin cocugu aptal sapsal
makafa fahise akrabasi beyinsiz pezevenk evladi senin anani avradini
sulaleni ecdadini gotten sikerim orospu cocugu neyse hadi bir yaz da yeni
adresini ve de telefonunu falan ver malak gibi emziririm attiririm agzina
verir kulaklarini oynatirim gotten sikerkene bagirttiririm ayriyeten
haberlerini de yazarsan fena olmaz tabii ki essogluessek ibnenin pici
kevasenin dolu yarrak kafali gotoglani seni sike sike yarragimda kil bitti
hala akillanamadin neyse benden simdilik bu kadar zaten sinirliyim okuz
hayvanoglu sipa siktir deget ulan it amina amcigina ayri ayri dudukledigimin
emmeli gommeli bastigimin cocugu aptal sapsal makafa fahise akrabasi
beyinsiz pezevenk evladi senin anani avradini sulaleni ecdadini bir de sana
kufretmek ile ugrasamayacagim simdi sabah sabah gotten sikerim orospu cocugu
malak gibi emziririm attiririm agzina verir kulaklarini oynatirim mal herif
gotten sikerkene bagirttiririm essogluessek ben isimin basina donuyorum sen
vakit bulunca yaz bakim hadi hadi ibnenin pici kevasenin dolu yarrak kafali
gotoglani seni sike sike yarragimda kil bitti hadi ben gittim sen oku
caninin cektigince hala akillanamadin okuz hayvanoglu sipa siktir deget ulan
it amina amcigina ayri ayri dudukledigimin emmeli gommeli bastigimin cocugu
aptal sapsal makafa fahise akrabasi beyinsiz pezevenk evladi senin anani
avradini sulaleni ecdadini gotten sikerim orospu cocugu malak gibi emziririm
attiririm agzina verir kulaklarini oynatirim gotten sikerkene bagirttiririm
essogluessek ibnenin pici kevasenin dolu yarrak kafali gotoglani seni sike
sike yarragimda kil bitti hala akillanamadin okuz hayvanoglu sipa siktir
deget ulan it amina amcigina ayri ayri dudukledigimin emmeli gommeli
bastigimin cocugu aptal sapsal makafa fahise akrabasi beyinsiz pezevenk
evladi senin anani avradini sulaleni ecdadini gotten sikerim orospu cocugu
malak gibi emziririm attiririm agzina verir kulaklarini oynatirim gotten
sikerkene bagirttiririm essogluessek ibnenin pici kevasenin dolu yarrak
kafali gotoglani seni sike sike yarragimda kil bitti hala akillanamadin okuz
hayvanoglu sipa siktir deget ulan it amina amcigina ayri ayri dudukledigimin
emmeli gommeli bastigimin cocugu aptal sapsal makafa fahise akrabasi
beyinsiz pezevenk evladi senin anani avradini sulaleni ecdadini gotten
sikerim orospu cocugu malak gibi emziririm attiririm agzina verir
kulaklarini oynatirim gotten sikerkene bagirttiririm essogluessek ibnenin
pici kevasenin dolu yarrak kafali gotoglani seni sike sike yarragimda kil
bitti hala akillanamadin okuz hayvanoglu sipa siktir deget ulan it amina
amcigina ayri ayri dudukledigimin emmeli gommeli bastigimin cocugu aptal
sapsal makafa fahise akrabasi beyinsiz pezevenk evladi senin anani avradini
sulaleni ecdadini gotten sikerim orospu cocugu malak gibi emziririm
attiririm agzina verir kulaklarini oynatirim gotten sikerkene bagirttiririm
essogluessek ibnenin pici kevasenin dolu yarrak kafali gotoglani seni sike
sike yarragimda kil bitti hala akillanamadin okuz hayvanoglu sipa siktir
deget ulan it amina amcigina ayri ayri dudukledigimin emmeli gommeli
bastigimin cocugu aptal sapsal makafa fahise akrabasi beyinsiz pezevenk
evladi senin anani avradini sulaleni ecdadini gotten sikerim orospu cocugu
malak gibi emziririm attiririm agzina verir kulaklarini oynatirim gotten
sikerkene bagirttiririm essogluessek ibnenin pici kevasenin dolu yarrak
kafali gotoglani seni sike sike yarragimda kil bitti hala akillanamadin okuz
hayvanoglu sipa siktir deget ulan it amina amcigina ayri ayri dudukledigimin
emmeli gommeli bastigimin cocugu aptal sapsal makafa fahise akrabasi
beyinsiz pezevenk evladi senin anani avradini sulaleni ecdadini gotten
sikerim orospu cocugu malak gibi emziririm attiririm agzina verir
kulaklarini oynatirim gotten sikerkene bagirttiririm essogluessek ibnenin
pici kevasenin dolu yarrak kafali gotoglani seni sike sike yarragimda kil
bitti hala akillanamadin okuz hayvanoglu sipa siktir deget ulan it amina
amcigina ayri ayri dudukledigimin emmeli gommeli bastigimin cocugu aptal
sapsal makafa fahise akrabasi beyinsiz pezevenk evladi senin anani avradini
sulaleni ecdadini gotten sikerim orospu cocugu malak gibi emziririm
attiririm agzina verir kulaklarini oynatirim gotten sikerkene bagirttiririm
essogluessek ibnenin pici kevasenin dolu yarrak kafali gotoglani seni sike
sike yarragimda kil bitti hala akillanamadin okuz hayvanoglu sipa siktir
deget ulan it amina amcigina ayri ayri dudukledigimin emmeli gommeli
bastigimin cocugu aptal sapsal makafa fahise akrabasi beyinsiz pezevenk
evladi senin anani avradini sulaleni ecdadini gotten sikerim orospu cocugu
malak gibi emziririm attiririm agzina verir kulaklarini oynatirim gotten
sikerkene bagirttiririm essogluessek ibnenin pici kevasenin dolu yarrak
kafali gotoglani seni sike sike yarragimda kil bitti hala akillanamadin okuz
hayvanoglu sipa siktir deget ulan it amina amcigina ayri ayri dudukledigimin
emmeli gommeli bastigimin cocugu aptal sapsal makafa fahise akrabasi
beyinsiz pezevenk evladi senin anani avradini sulaleni ecdadini gotten
sikerim orospu cocugu malak gibi emziririm attiririm agzina verir
kulaklarini oynatirim gotten sikerkene bagirttiririm essogluessek ibnenin
pici kevasenin dolu yarrak kafali gotoglani seni sike sike yarragimda kil
bitti hala akillanamadin okuz hayvanoglu sipa siktir deget ulan it amina
amcigina ayri ayri dudukledigimin emmeli gommeli bastigimin cocugu aptal
sapsal makafa fahise akrabasi beyinsiz pezevenk evladi yeter nokta.
By Mahmut on Monday, November 13, 2000 - 06:45 pm:
hlusi hatami anladim cok ozur diliyorum nasil psimanim anlatamam
amma illa ki bu isi kavgaya dookmeye gerek yoktu
evet her kadin da orospu ruhu vardir tamam
benim annem de de var
bunu farkedince sana hakl verdim anamin orospu oldugunu
haklisin
ozur diliyorum herkesden
By Salla on Monday, November 13, 2000 - 06:47 pm:
bravo arkadaşlar şu sayfada bir tane aklıbaşında adam yokmuş yazı yazan
hepinizin bir kuyruk acısı var ve fırsatını buluca birbirinizi ısırmaya çalışıyorsunuz
gerçi bunu türk erkeklerinin genel abazalıklarının sanal ortama bir yansıması olarak da değerlendirmek mümkün
hadi salakçasına birbirinizle küfürleşiyorsunuz nie birbirinizin anasını bacısını karısını karıştırırsınız
bu size sanal bi orgazm falan mı sağlıyor kendinizi böyle mi tatmin ediyorsunuz
By KillananAnarchist on Monday, November 13, 2000 - 06:50 pm:
lam pustlar baska isiniz gucunuz yok mu lan hiyar agalari? sezen orospusunun gotuyle mi bozdunuz lan kafayi? amina kodumun karisi icin ne giriyonuz bir birinize ayip diil mi lan yigitler? aha suraya yaziyorum buraya benden sonra laf eden lavuun amina koyula. am kullanmayan bi yaratiksa gotten sikile.
By Spleen on Monday, November 13, 2000 - 06:55 pm:
Turk insani yaw... Ne dielim Mahmut ve Hulusi abilerimizin aalanacak haline gulduk!!
Lutfen alinmayin gerçek olan bu! hiçbi $ekilde yargilamiorum...
Bu arada bunlari burda yayinlatanlar nasi bi psikoloji içinde onu da anlayabilmi$ diilim...
not: bu sayfa butun icq aleminde dola$io; gulmek isteyen çok war tabi memlekette
By Katliam on Monday, November 13, 2000 - 06:58 pm:
ben burdakı tum konusanları bır kerecık zukeyım.bısı olmas zate sımdıkye kadar her hez herkezı zuktu.fılız sen amerıkada olduguna gore kendıne ıyı bakmısındır senı ıkı kere zukeım bısı olmas sanırım :)) hepınıse ayrı ayrı tesekkur edrım verdıgınız ıcın :))
By SuanaKadarKonuanlarnHepsininanasn sikiiim lem on Monday, November 13, 2000 - 07:04 pm:
lan bravo lan harbi bravo varya turkluumuzu bir kez daha herkese gösterdiniz piçin evlatları bi orospu yüzünden tartıştıınız şeye bak lem kadir inanırın oynadııı leyla ile mecnun filmine döndü mına koyum var ya suana kadar yazısından küfür cıkanların hepsinin anasını avradını sikiiim olmadı istanbul köprüsün de sikiiim ki hem avrupa hem asya seyretsinde kaliteli bi porno filmi izlemiş olurlar.bu arada filiz sende gelip tek siteyle bizim tc vatandaslıımızı ne yargılıyon alaala o kadar güsel site varken orospu cocuklarınınmı sayfasını buldun yaf burda ne kadar adam varsa orospu cocuuu lem bunnarı okudum yemin ediyorum utandım la olmaz böle bişey kelime hazinem %90 arttı valla lem hepiniz ananızı ve babanızı getirin bana hepsini sikiştiriyim grup yapsınlar sizde rahatlayın la birbirinizi sike sike pörsüdünüz la ananıza yazık beeeee onlarda kadın 50 yaşına kadar sikişmek ister 40 ında bırakmasın oalyı
By R on Monday, November 13, 2000 - 09:59 pm:
amına yarramı sokiim bu ne beeahh
By Sikiken fare on Monday, November 13, 2000 - 10:06 pm:
suanakadarkonuanlarınhepsininanasn sikiiim lem
senin ananın amına yarramı sokiim kokliim kız kardesin varsa onuda siikim kahpenin yeke evladı,ananın amına kafam girsin pustun dolu anası sikişmiş homo seksuel sanal alemde kufur kolay delikanlıysan ara bu numarayı ananın amına sokiim seni sikik piç genişlemiş gotveren top oglan seni aha bu numaram piçin dolu delikanlıysan ara piçç 03123527773
By Ceyda on Monday, November 13, 2000 - 10:12 pm:
bu safada yazan herseyi tamamiyle gormemezlikten geliyorum. siz ailelerinize bile laf atmaktan cekinmeyen zavalli, hasta ve sapik insanlarsiniz.Sizleri gorunce turklugumden utanmayi birakin, insanligimdan ve sizlerle ayni havayi solumaktan utaniyorum ve hepinize YAZIKLAR OLSUN diyorum...!!!!!!!!
By CetinTurk on Tuesday, November 14, 2000 - 12:36 am:
Iste benim halkim. Kufur hazinesi bu kadar genis olan ve bu kadar salakca konularda bu kadar atesli ve artistik bir sekilde kufur eden bir baska millet yoktur. Hepinizi kutluyorum, bu cercevelenmesi gereken
sosyolojik bir ornek.Turk insani, hepinizi gozlerinden opuyorum.
Not:
Bu arada Hulusi hakli bence.
By MeTaLCrAcK on Tuesday, November 14, 2000 - 01:11 am:
mueahehaehuaheuahueha ulan ne adamlarsınız işte turkiyenin gerçek yüzü muyhahahahahahahahahahhaha geberdim lam muhabbetiniz baya ii egaeuhae sizene olm elalemin orospuluundan kefaşeliinden alahlalla muuaheuhauehauehuaheuaheuaheuha
By Eminonu Ulku Ocagindan Cengiz on Tuesday, November 14, 2000 - 01:45 am:
Ceyda denen aydin'a
Sana mi kaldi memleketi kurtarmak. Iki zibidi atisiyor diye "Turklugumden utaniyorum" diye laflar sarf etmissin. Aklini basina topla, bir seyler yazmadan once yazacaklarinin nereye varabilcegini dusun.
Tamam mi guzel kardesim.
By CetinTurk on Tuesday, November 14, 2000 - 02:41 am:
helal olsun cengiz cim
bunlara boyle davranicaksin
kendi memleketini kucumseyenden
kimseye hayir gelmez
By URnowFAMOUS on Tuesday, November 14, 2000 - 04:03 am:
olm butun sirket okuyo sizi gidi komedyenler...zamanınızı boyle harcayın da nesemizi bulalım...AA'ya selam bu arada
By Sandman on Tuesday, November 14, 2000 - 04:49 am:
Muhahah çerçeveletip evime asıcam bu forumu ,
Bu arada
By Ali on Monday, November 13, 2000 - 06:39 pm: tarafından yazılan 2 sayfalık küfürü hayretler içinde karşılıyorum. Ali eğer tek nefeste söylemeyi başarırsan onu seni guiness rekorlarına kendi elimli götürüp sponsor olcem.
SaLakLar Ordusu sizi MUHhahauhauHHAUHA
By Lombardo on Tuesday, November 14, 2000 - 04:58 am:
Superman adamımsın koçum
gogo Superman
By Gotunuze Koyim on Tuesday, November 14, 2000 - 05:24 am:
emeumeumeeumeuemeumeumeue hay mına koyımm yaaaaa
By Suanankadarkonusanlarnhepsnnanasn skm lem on Tuesday, November 14, 2000 - 05:38 am:
sikiken fare sana tek kelime dıycem OROSPU COCUGU NE UGRASIYON LAM BENLE GOT OGLANI ANANI TAVANA ASAR AMINA SMACH BASARIM LAM SENIN ...!!! SİEE
By Devrim Akyuz on Tuesday, November 14, 2000 - 07:28 am:
Butun insanlara iyi gunler diyerek basliyorum sozlerime ve direk olarak konuya girmek istiyorum...
Turk milletinin tartisma bilgisine, gorgusune ve anlayisina hayran kalmamak elde degil. Bir arkadasimin cok komik, bir goz at dedigi bu siteye girince, neye ugradigimi sasirdim. Aslinda neden sasirdigimi anlamadim. Bu kadar ezik yetismis, kavga ederek hakli cikmaya, kufur ederek bir yere varmaya calisan, bu ezik toplumun evlatlarindan baska ne olabilirdi ki. Herhalde onlardan oturup, ulkemize yeni giren yabanci sirketlerin ve sektorlerin, pazar uzerinde ki etkileri hakkinda birer makale yazmalarini beklemek, kirmizi karlarin yagmasini beklemekle kadar aptalca olurdu. O onun anasina, digeride oburunun bacisina sovecek tabi ki. Aferin size, bravo. Ayakta alkisliyorum. Simdi siz benim anama da kufur edersiniz ama, ben bunu dikkate almayacak kadar ustunum sizden, o yuzden dilediginiz kadar kufur edebilirsiniz. Zaten bunu da ancak sanal ortamlarda yapabilirsiniz. Sizin kutuplarda ki ayilar kadar beyniniz yok. Bu sebeple bence en iyisi, sizleri kutup ayilariyla degistirmek olacaktir. eminim bu vatana sizden daha fazla katkilari olur (en azindan ulke tanitimi acisindan). evet sizleri buyuk gemilerle oraya gondermek en iyisi, Belki sizinde birgun kutup ayilari kadar beyniniz olur ve anne denen varliklarin kutsalliklarini ozumsuyebilirsiniz!!! ne dersiniz? Hos olmaz mi?
Saygilar
By N.M.E. on Tuesday, November 14, 2000 - 08:57 am:
Eheheh çok eğlendim arkadaşlar lütfen devam edin
By Mustafasandal on Tuesday, November 14, 2000 - 09:15 am:
cok ayip
By Nobody on Tuesday, November 14, 2000 - 10:08 am:
bu ne yaa???:)
By PolluX on Tuesday, November 14, 2000 - 10:10 am:
Ne lan bu. levent kırca yazmış sanki :)))By Atyaraa on Tuesday, November 14, 2000 - 10:55 am:
bir de ben gireyim bu olaya ayrıca size de gireyim hemde neyse töpe töpe ya sezen aksudan girdiniz ananızın amından çıktınız bir ben kalmıştım sülalenizi sikmedik ama sikmeyecem kararlıyım içinizde patlasın hemde ....neyse konuşmıyacam dayanıyorum ama nereye kadar ....8====D ----
By Bitter on Tuesday, November 14, 2000 - 11:02 am:
yaaa siz hepinis sapıksınız olum...kadir,mahmut,hulusi ve hatırlayamadığım tüm yawşaklara...aferm lan yani harbi lemanyak gibi olumş.ii güldüm sayenizde...asıl konu hakkında bişi sölemek gerekirse bence sezen aksu da salaan teki şarkılarıda çok uyuz kendisi de moron.
By Hokkabaz on Tuesday, November 14, 2000 - 11:09 am:
yuruyun be koclar breee kim tutar sizi be ...ulan cok yakinda artik sokaklarda group falanolaylari doner..butun millet interneti nasil gelisrim nasil para yaparim diye kullanirken bizim millet anca sikine derman etmeye calsir aleti...neyse ama hersey kendini tanimakla baslar o bakimdan aferim
bi de bu cengiz midir nedir bi tane sersem sikin mahsulu bi yagiz genc oglan vardi, yazmis millet vatan falan, ulku ocagi vesaire, bide akilli olun diye buyurmus..sss genc bak vakit varken aklini basina al derim ben, ocak dedigin yer it dolu biyer, it itten cesaret alir biliyorum tek basina herhangi bi baltaya sap olamyacagini anlayip milletin kuyruguna yapismis olabilirsin ama yine de kendie gel derim ben pembe yankalim, boncuk gozlu yigidim benim, hadi bakiyim
not:bence bu olayi baslatan ardadir, arda kendini bilir h.a.s.a.l.e.v (okul adi ardacigim gozlerinden optum aluminyum kafa seni)
By Rekif945 on Tuesday, November 14, 2000 - 12:46 pm:
gençliğin halinin böyle olmasına gerçekten çok içerledim. ben 55 yaşında bir sezen aksu hayranıyım ve sezen aksuya karşı olan büyük sevgim ilk karımdan ayrılmama sebep olmuştu...
sezen aksuya söyleyeceğim, bu siteyi ziyaret etmesn sakın...
gerçekten çok ayıp şeyler yazmışsınız
By LathendeR on Tuesday, November 14, 2000 - 12:54 pm:
götveren rekil945'e
kancık adam asıl soöylersen girer mal eleman
By Tarlabal cihat on Tuesday, November 14, 2000 - 02:18 pm:
lam polluX ayusu, levent kırca yı ne karıstıron la.. dallamanın önde gideni daa levent in ne yabtıını anyayamısıhın, git anna da gel dallama yaaaa
By Grath on Tuesday, November 14, 2000 - 02:19 pm:
ahuuhaauhuhahuauhauh ulan amma gerzek war ya sktirin gidin işiniz mi yok oolm küfürleşiosunuz bela mısınız iki saattir okuyorum kafam şişti ahlakım bozuldu akıllı olun da adam sansınlar
By Muahah on Tuesday, November 14, 2000 - 02:24 pm:
muhahaa yurdum insani rulz
ben bile kassam bu kadr küfür bulamazdım
By Oyabaar on Tuesday, November 14, 2000 - 02:27 pm:
lam tarlabal puştu!!!!
sen mi biliyon lan levent kırcayı ittt!!!!
ama bak ya pezevenk sen ne anlrsın levent kırcayım amua soktugumun
By Delibozan on Tuesday, November 14, 2000 - 02:30 pm:
lam akıl weren götverenler... siz bi yarraaa kap olsanız sate bunnnarı sonuna kadar okuyup yorum yabmassdınız ancuazlar... asabını bosmayın adamın siktirirler sora ata deveye alalalla
By Schuldiner on Tuesday, November 14, 2000 - 02:31 pm:
puhahha
bence bu baştaki dialog (mahmut& Hulusi)bilinçli başlatılmış bişeydir.kanmayınız kandırılmayınız.araya amerikalı (kendini türk sanan biri)girmiştir.daha sonra olay kopmuştur.sanırım önümüzdeki bir kaç gün içinde bu sayfa silinecektir.vakit varken arkadaşlarınıza gösterin.pokeimamdan daha çok güldüm .allah da sizi güldüre.amin.
By Pikachu on Tuesday, November 14, 2000 - 02:32 pm:
Muahah yurdum insanı diyen agzina attiriyim senin got oolani.blamazsin tabi bu kadar kufur at boku larvası
sende ne arar o daarcık amcık kafalı ipne..
By Delibozan on Tuesday, November 14, 2000 - 02:34 pm:
lam orospunun am kılı pikachu.. sen daa ananın memesinden döllü sütü içerken ben küfür öretiodum la bebelere puştun her gün siktiii ibne..
By Lolo on Tuesday, November 14, 2000 - 02:51 pm:
mukemmel olmus.tebrik ediyorum.tum zamanlarin
en komik forumu olmus.hulusiyi de mahmudu da
tebrik ediyorum ben.ali ye ise nisan takmak
istiyorum.cok basarili, supper yerlerde yuvarlandim
gulmekten.baska bi forumda da daha bulusmanizi
temenni ederim.
By Wolftans on Tuesday, November 14, 2000 - 02:57 pm:
cok mustesna, biz ce yani
By Shorty on Tuesday, November 14, 2000 - 03:16 pm:
ulan hepiniz ahlaksız top heriflersiniz ulan bu sayfayı yayınlatan heriflerde deli
HEPİNİZ MANYAK TİPLERSİNİZ
By Hortum on Tuesday, November 14, 2000 - 03:17 pm:
takdir ve tebrikle valla.
gece gece yerlere düştüm okurken.özellikle filize yazılanlar bitirdi olayı. ama yaratıcılığınız az. hep ana avrad sülale...
söz söylemek sanattır ve küfür de buna dahildir.birazcık beyniniz kullanın da her mahalle kavgasında söylenen şeylerin üstüne çıkın illa küfredecekseniz.
ayrıca sezen V8 motor olmuş haberiniz ola.
By Shorty on Tuesday, November 14, 2000 - 03:36 pm:
TÜRK MİLLETİ HEP BÖYLE Mİ TANINACAK YA BİRAZ TERBİYENİZİ TAKININ BE AMELE HERİFLER
By Papatya99 on Tuesday, November 14, 2000 - 03:36 pm:
Cok sikicisiniz bence
By Heyyahey on Tuesday, November 14, 2000 - 03:47 pm:
abi öldüm gülmekten
allah size uzun ömürler versin ne diim ;)
By SexyGirl on Tuesday, November 14, 2000 - 03:47 pm:
Selam arkadaslar ben Aray
cok guzel kufretmissiniz. Ben mazosizt bi kizim. Eger sakincasi yoksa bunlari sizlerin agzindan dinlemek isterim. Bana kufretmeniz beni en cok mutlu edicek sey olucaktir. Once arkadas olmaliyiz tabi. Hulusi beyi ozellikle cok tanimak isterdim. Bana yazin beni arayin cok sevinirim. Telefonum 0532 2762205
SexyGirl
[email protected]
By SexyGirl on Tuesday, November 14, 2000 - 03:50 pm:
Selam arkadaslar ben Aray
cok guzel kufretmissiniz. Ben mazosizt bi kizim. Eger sakincasi yoksa bunlari sizlerin agzindan dinlemek isterim. Bana kufretmeniz beni en cok mutlu edicek sey olucaktir. Once arkadas olmaliyiz tabi. Hulusi beyi ozellikle cok tanimak isterdim. Bana yazin beni arayin cok sevinirim. Telefonum 0532 2762205
By Mavigozluk on Tuesday, November 14, 2000 - 03:53 pm:
Helal olsun herkese..
Aliye ozel tebrikler.. herif super, bi gun ders mers versin millete kufur konusunda
(not: mahmut hakli)
By Mandalin on Tuesday, November 14, 2000 - 03:54 pm:
hahah bazilarinin isine yaramis bile sanirim burasi... cok komik gercekten baya hit alir bu site ne diyim... :)
By Magaraci on Tuesday, November 14, 2000 - 04:04 pm:
küfür etmeyi sevenler, karısından ottan boktan sebepten ayrılmış olanlar, levent kırca hayranları, oya başar düşmanları, amerikalı bakireler,diğerlerinden üstün olduğunu düşünenler, sezen fantazisi olanlar ve herkes dinlesin: internette saatlerinizi harcamayın. ister karınızdan ayrıldığınız için ister sevişecek bir erkek bulamadığınızdan ya da neden olursa olsun bunalımdaysanız işte önerim: mağaracılık sporuyla uğraşın. Gerçekten stres falan kalmıyor insanda. Ayrıca oldukça ucuz da bir spor. Türkiye'de yapan birkaç üniversite kulübü var. Hemen temasa geçin. Bana bu sayfadan ulaşabilirsiniz. Öptüm.
By Filizin Erkek versiyonu on Tuesday, November 14, 2000 - 04:23 pm:
harika super
yani ne desem bos
odevim var ama bu yaziyi dusunuyorum yanliz
Bence tam olarak TR
submitted by VirreyDeColombia to kopyamakarna2 [link] [comments]


2018.01.13 16:48 ck1903 LYDIAN: Blockchain için İlk Bulut Pazarlama

LYDIAN: Blockchain için İlk Bulut Pazarlama
Arkadaşlar sizlere yeni farkettiğim, blockchain sektöründe bir ilke imza atabilcek olan Lydian şirketi hakkında bilgi vermeye çalışıcam.
Lydian, para birimini kullanarak ilk insan medeniyetini onurlandırıyor, ancak Lydia tokeni bir para birimi değil; mevcut teknoloji tabanlı pazarlama hizmetlerinin sunumu için yeni bir modeli temsil etmektedir.
Lydian Token, Ethereum altyapısını kullanarak cüzdanlar, borsalar, geliştirme araçları, akıllı sözleşmeler, borsalar ve diğer ilgili altyapı teknolojileri ile geniş uyumluluk sağlamak için ERC20 ile uyumlu bir tokendir. Ethereum ekosistemi 2015'ten beri geliştirildi ve Turing’in akıllı ve güvenli olmayan sözleşmelerini blok üzerinde uygulama olanağı sağladı. Bu esneklik ve uygunluk, token arayüzü ERC20'yi en yaygın kullanılan token yayıncılık standardı yaptı.
Lydia tokenleri Bitcoin (BTC), Ethereum(ETH), Litecoin (LTC), Dash (DASH), ZCash (ZEC), Dalga (WAVES), fiat para birimi ve kredi kartları kullanılarak satın alınabilir. Lydia, daha geniş bir ödeme kanalları yelpazesiyle alıcılara sunulan Lydian tokenlerini oluşturarak, ürün ve hizmetlerini, ve sonuçta erişemeyecek alanlara inanan tüketicilerin erişebileceği blokaj zinciri ekosistemini yapmak istemektedir.
Lydian Token, LydianCoin SG ve Gravity4 Corporate Family4 tarafından sağlanan erişim hizmetleri için bir ödeme markörü olarak tasarlanmıştır. Burada anlatıldığı gibi, Lydia Corporate Family ve Gravity4, gelecekte Lydia kullanıcıları tarafından kullanılabilir ancak belirlenecek bir fiyatla, ek ürün ve hizmetleri sunmaya yenilik yapmak ve niyetinde olmaya devam etmek istiyor.
Lydia Token’in, yalnızca LydianCoin SG ve Gravity4 Corporate Family tarafından sağlanan hizmetler için LydianCoin SG ile değiştirilmesi düşünülüyor ve Lydia tokenlerine sahip olanlar, LydianCoin SG’ye karşı Lydian alımından sonra herhangi bir şekilde iade hakkına sahip değillerdir.
Gravity4 Pazarlama Teknolojisi Gravity4, yerleşimleri optimize etmek için müşteri verilerini ve kombine yerleşimleri yıllarca kullanan, pazar tarafından test edilen Cloud Marketing G4 teknolojisini sunmaktadır. Tahmini analitik ve programlı reklam satın alımlarını kullanarak, Gravity4 gerçek zamanlı olarak büyük verilerin avantajından yararlanır. Cloud Marketing G4, aracılar olmaksızın düşük maliyetli ve şeffaf pazarlama girişimlerini belirleyerek çok kanallı reklam fırsatlarını tanımlar. ‘’MonaLisa, A.I.’nin Gravity4'üne ait. teknolojisi kullanarak, birden fazla kanaldan veri toplayın ve tüketici hedef kitleleri oluşturmak için G4 Marketing Cloud’u kullanın.’’ Platform akışkanı akımı, sabit veri akışı semantik grafikler halinde sıralanmış, bağlantı kümeleri oluşturmak için korelasyon değişkenleri kullanılmıştır.
Pazarlamacılar, G4 Marketing Cloud müşteri deneyimi toplama yeteneklerini kullanarak, satın alma yolculuğu ve temas noktası boyunca müşterilere ulaşabilirler. Lydian token sahipleri 1.000.000.000 web ve cep telefonu kullanabilirler. Hedeflenen tüketici tabanını devreye sokmak için en alakalı gösterimleri seçilir.
Lydian token (LDN), bir Delaware şirketi olan Gravity4, Inc’in dolaylı bir yan kuruluşu olan LydianCoin SG tarafından verilecek. Gravity4, Inc. Birleşik Krallık, İrlanda, Bermuda, İsveç, Hong Kong, Tayvan, Avustralya, Meksika, İngiliz Virgin Adaları, Brezilya, Singapur, Jersey, Çin, Malezya ve Danimarka’daki yaklaşık 43 yan kuruluşun doğrudan veya dolaylı ebeveyni. , Norveç, Finlandiya, İspanya, Almanya, Hollanda ve Kolombiya’da (Gravity4, Inc, yan kuruluşu olan “Gravity4 Corporate Family” ile birlikte). Lydia Token, Gravity4 Kurumsal Ailesi tarafından sunulan ve Fortune 1000 şirketleri ve markaları tarafından dünya çapında kullanılan A.I.’nin dijital pazarlama ve reklamcılık hizmetlerinden kriptokok satın alımına izin verecek. Lydia Token, kripto merkezli işletmelerin pazarlama alanlarını genişletmelerine, hedef kitleye ilgi duymalarını ve bu kitleleri eğitmelerine ve müşteri tabanlarını geliştirmelerine izin verecek.
Lydia tokenlerinin kurumsal müşteriler için veri seti mevcut değildir. Lydian token sahipleri ayrıca, şu an geliştirilen ürünlere, blok gövdeli bir anti-reklam dolandırıcılık sistemi olan MonaChain ve monarbrowse’a, tarayıcı değiştirme veya sörf davranışı olmadan reklamı olmadan internette sörf yapmak gibi özel erişime sahipler.
Token Satış Sonuçlarının Kullanımı Lydia tokenleri satışlarından elde edilen gelirlerin %100'ü token sahiplerine olumlu katkı sağlamanın yanında servis-bakım vs. hizmetlerin maliyetlerine karşı, LydianCoin SG tarafından yedek olarak alınacaktır. Çünkü mali hususlar, güvenlik, para birimi veya kriptocurrency içinde diğer hususlar olabilir. Lydia tokenleri önerilen satışından tüm masrafları Kurumsal Aile Gravity4 tarafından ödenecek ve pazarlama maliyetleri, yasal veya yönetimi dahil, satış maliyetini karşılamak için kullanılacaktır. Gravity4 Corporate Family için herhangi bir geliştirme maliyeti yoktur
Lidya tokenleri satışı ile birlikte mevcut olan ön ödemeli servis sözleşmesinde sağlanan, bu hizmetin fiyat çizelgesine tabi olarak, Lydia token sahipleri, Gravity4 Kurumsal Ailenin sunduğu reklam ve dijital pazarlama hizmetleri için extra bir gelire veya tokenlerin geri iadesi hakkına sahip olamayacaklardır.
Token Dağıtımı
Belirteç Adı: LDN
Token Fiyat: 1 LDN = 3.75 $
Toplam Hacimler: 40.000.000
Satış Simgesi Yoluyla Satılan Token: 20.000.000
Token, Danışmanlara Bildirilmelidir: Sadece LydianCoin SG’nin takdirine bağlı olarak 800.000'e kadar
Kampanyadan Sağlanan Token Bounty 50.000
Yayıncı Token: LydianCoin SG, Singapur varlığı
Token Satışını Başlat:
20 Kasım 2017 -% 20 indirim 1.500.000 token
15 Aralık 2017 -% 15 indirim 2.000.000 token
1 Ocak 2018 — İndirim% 10,500,000 token
15 Ocak 2018 -% 5 indirim 3.000.000 token
30 Ocak 2018 — Herkese Açık Topluluk Mektubu — İspat
Ekip
Kamal Kaur Başkan ve CEO
Kamal, reklam ekosisteminde 19 yıldan fazla bir tecrübeye sahip. O Yahoo! tarafından satın alınan BlueLithium’un kurucu ortağıydı. Vadinin en büyük firmalarının çoğunda çapraz işlevsel ürün ve mühendislik ekipleri sunan geniş tecrübeye sahiptir. Tutkusu ortaya çıkan teknolojiler arasında kök salmış durumda.
Kamal, Stanford Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun oldu. Makine Öğrenimi Bilimindeki yıkıcı teknolojilere odaklanan tezli doktorasını sürdürmektedir.
Kevin Huang Genel Müdür — Asya
Kevin, Gravity4'ün Asya’daki faaliyetlerine öncülük ediyor ve bölgedeki şirketin genişleme ve büyüme girişimlerinden sorumlu. Gravity4'ten önce, Kevin, Kasım 2015'te Gravity4 tarafından satın alınarak Asya’nın en büyük bağımsız çoklu ekran reklamcılık teknolojisi şirketlerinden biri olan Pixels’in CEO’suydu. Kevin, dijital pazarlamada saygın bir lider ve 18 yaşın üzerinde bir öncü olarak kabul edildi, Asya’da 15 yıllık tecrübe sahibi. Pixels’i kurmadan önce Kevin 247 Media Asia ve DoubleClick Media Asia’da görev yapıyordu. Kevin, Hong Kong Uluslararası Etkileşimli Pazarlama Derneği (HKAIM) ve Finalist, 2015 Genç Girişimci Ödülü, Güney Çin Morning Post tarafından Dijital Pazarlama Kahramanı 2014 ödülüne layık görüldü. Kevin, Pace Üniversitesi’nden Bilgisayar Bilimleri Sistemleri bölümünden mezun oldu.
Belinda Montes CFO, Asya
Belinda, Gravity4'ün Asya operasyonları için CFO’dur ve Asya işinin tüm finans ve yönetim işlevlerinden sorumludur. Belinda, Asya işinin merkezini oluşturmak için Gravity4 Inc tarafından satın alınan Pixels’in kurucularından biridir. Daha önce Belinda, DoubleClick Media Hong Kong’un Bölge Finans Müdürü idi ve bundan önce Time Life Asia finans bölümünü yönetti. Finans ve İş Planlama ekipleri kuran ve önde gelen deneyimli tecrübeli bir yönetici. Belinda, Hong Kong’da ve Filipinler’de Yeminli Mali Müşavir. Manila Üniversitesi, Doğu Üniversitesi, İşletme Bölümü’nden mezun oldu. Ayrıca City University, Hong Kong’dan bir Yüksek Lisans yapıyor.
ve adını sayamadığımız 10'un üstünde tecrübeli danışman.
Lydia projesi, gelişimi, şu anki durumu hakkında daha geniş bilgi sahibi olmanız için aşağıda resmi linkleri paylaşıyorum. Fikir sahibi olmanızı tavsiye ederim:
Website : https://lydian.io/
Whitepaper : https://assets.lydian.io//docs/Lydian-WhitePaper-Draft-EN-20171010.pdf
Facebook : https://www.facebook.com/LydianCoin/
Twitter : https://twitter.com/lydiancoinltd
Telegram : https://t.me/LydianCoins
submitted by ck1903 to u/ck1903 [link] [comments]